Publicerat 2 februari, 2015 av OzkypadaVad vi gjort v. 5 + läxa v.6Ingen läxa – prov torsdagVad vi gjort v. 5På halvklassen har vi tränat på att skriva analyserande texter.På helklassen har Titti gått igenom nervsystemet.